Τετάρτη 30 Απριλίου 2008

Έρχεται....

..............όπου να ναι.......(????).........

28 σχόλια:

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ετσι για το ποδαρικό...


όχι ... δεν περιμένω παιδί


χαχαχαχααα

o βασιλιάς του δάσους είπε...

oufff...ipa kai egw.... tha akoysoyme gia karaflokotsifakia???:P)))

opou na ne???......... agori i koritsi???:P))))

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ o vasilias tou dasous

Βασιλιά μου δεν περιμένω
κοτσυφολουλα ακόμη...
Ο υπέρηχος ειναι για το
νέο μου blog που...έρχεται
χαχαχαχα

ΚΟΤΣΥΦΟΦΙΛΏ ΣΕ

panoptis είπε...

πιστεύω να μας καλέσεις στα εγγένεια, φίλε μου. :)

καλό σου μήνα και καλή αρχή και εδώ.

τσίου και ραντεβού το σαββατο...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

χαχαχαααα

που το βρήκες ρε φίλε?
από το προφίλ ε?

καλό το σχόλιο...πολύ καλό
εγκαίνια ε?
χαχαχα

καλό μήνα φίλε μου

τσίου!!!

Unknown είπε...

Σε βρήκα και εδώ.. Με το καλό να καταφτάσει. Ποιανού είναι αν όχι δικό σου? Φιλιά!

ceralex είπε...

Mε το καλό! Με το καλο!!!! Τσιου και πάλι τσίου...ναι η κουκουβάγια μου το προδωσε!!

Ταλεμ

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ceralex

Αχαααα!!! Η κουκουβάγια ε?
είδες τι κάνει η κου-κου?
χαχαχα
Ευχαριστώ...ευχαριστώ...άλλα
δεν πρόσεξες την απάντησή μου
στην πρόσκλησή σου για την
μουσική ιστορίαααααααα!!!
Η την είδες άλλα ειναι τόσο
χάλια και απο ευγένεια δεν
άφησες σχόλιο???
Ποιος ξέρει....χαχαχαχα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου και πάλι τσίου!!!

Alkmini είπε...

αντε με το καλο, γερο ναναι και οτι ναναι κοτσιφακο , κι ας ειναι και του κουμπαρου ;)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Aliki

χαχααχααα!!!
του κουμπάρου??? εγώ είμαι
και κουμπάρος λεμέεεεεεεεεεε

Αlikaki δεν περιμένω παιδί
η ανάρτηση αφορά το μπλογκ
Ωστόσο ο υπέρηχος είναι
από τον γιο μου

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

bagie είπε...

Με το καλο,καλες...εγγραφες!!!
Πολυ δυναμικο σε βρισκω...τελειος συνεχισε..
Και εγω νονα,μην μου χαλασεις χατιρι!!!!!

bagie είπε...

Α!!και κατι ακομη,ο σκυλος σου γλυκητατος.....καλε που τον βρηκες?Θελω και εγω!!!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ bagie

Καλησπέραααα νονα ε???
χαχαχαχα

Το σκυλάκι ειναι εύκολο να το
πάρεις.
Κανε κλικ επάνω στο δικό μου
και ψάξε στην πάνω μπάρα που θα σου βγάλει.
Αν δεν το βρεις πες μου

τσίου!!!

bagie είπε...

Δεν το βρηκα το σκυλακι..δυστηχως!!!Μπωρεις να μου το στειλεις?
Πολλα ξωτικα φιλακια...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ bagie
Σου στέλνω mail

tsioy!!!

bagie είπε...

Χιλια ευχαριστω κοτσιφακι μου!!!!
Ευχαριστω παρα παρα πολυ!!!!!
Φιλακια Ξωτικα...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ bagie

Oτι θέλεις ξωτικό μου
καλημέρααααααααα!!!

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

KitsosMitsos είπε...

Αναμένουμε αυτά που έρχονται...

ceralex είπε...

Τώρα πήγα από κει...εμ... καλιο αργά παρά ποτέ!!!!

Sally Finkenstein είπε...

Βρε, είσαι τελείως ΤΣΙΟΥ?
Θα καταστραφείς, ο κότσυφας!!!
κι άλλο blog?

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ KitsosMitsos

Σε λίγο θα σκάσει το πρώτο
Κ.Μ μου
έτοιμο ειναι άλλα θέλει
λίγο ψήσιμο ακόμα
χαχαχαχα

αυτό...μάλιστα τσίου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ceralex

Δεν σε κατηγορώ...
Εδω εγώ και μπήκα πρώτα εδώ
και μετά θα πάω δίπλα

χαχαχα

κοτσυφοφιλιά

τσίου και πάλι τσίου!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Sally!!!! τώρα το κατάλαβες
ότι είμαι τσίου? χαχαα

Δεν νομίζω να καταστραφώ
εδω θα γράφω μόνο όταν υπάρχει
λόγος
Θα μου πεις οτι ολο και
κάποιος λόγος υπάρχει πάντα ε?

Βρε...λες να εχεις δίκιο???

Θα σου πω σε λίγους μήνες

τσιου!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Lily

Καλάααα...τώρα είδα οτι η απάντηση στο σχόλιό σου δεν γράφτηκε...
Δεν έγινε σκόπιμα, συγνώμη για την αβλεψία μου αυτή
Το παιδί στον υπέρηχο ειναι ο γιος μου καλή μου άλλα έχει έρθει πριν από 23 μήνες και κάτι ψιλα
(24 Μαιου)
Η φωτογραφία ειναι για το νέο στέκι
που απο οτι φαίνεται εγγυμονεί κινδύνους

τσίου και πάλι τσίου!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλέ, πού ζω εγώ η γυναίκα...
Τώρα το πήρα είδηση, εντελώς συμπτωματικά, πως βρίσκεσαι και εδώ.
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Γεια σου Γλαρένια μου
Εδω το blog αυτό θα εχει
έκτακτες περιπτώσεις
όπως αυτη που υπάρχει
πιο πανω με την τράπεζα

Μονο ταν εχω θέμα θα
γράφω εδώ

χαχαχαα

Ευχαριστώ καλή μου
για τις ευχές σου

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

marilia είπε...

Δηλαδή τώρα που το είδα εγώ θες να μου πεις ότι το... παιδί έχει πάει ήδη... φαντάρος;

Ουλπ! (πληκτρολογώ με το ζόρι. Έχω βάψει τα νύχια... φούξια!!! ΧΑ)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ marilia

χαχαχαχα

φούξια?????? καλόόοοοοο!!!

Οχι Μαριλίτσα μου ο υπέρηχος
ειναι του Αρίσταρχου

Δεν έκανα άλλο παιδί...για το
blog τον έβαλα...και καλα!!!
χαχαχαχα

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!