Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Κάτω τα χέρια σας από τα δάση μας...

Όπως ανέφεραν πριν λίγες μέρες οι ειδήσεις, η ΕΕ εξέδωσε ένα ψήφισμα για όλες τις μεσογειακές χώρες που επλήγησαν από φωτιές, να δεσμευτούν ότι τα δάση που κάηκαν θα ξαναγίνουν δάση, διότι αυτό αφορά ΌΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ ΚΑΙ ΌΧΙ ΜΌΝΟ ΚΆΘΕ ΧΏΡΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΆ.

Το ψήφισμα υπεγράφη από τις αντιπροσωπείες όλων των Μεσογειακών χωρών
(Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Πορτογαλία) και όλων των παρατάξεων... εκτός μίας.

Guess who?... Ο κ. Ρουσόπουλος είπε ως δικαιολογία ότι αυτό είναι παρέμβαση στο Σύνταγμα της Χώρας βλέπε Άρθρο 24, περί 'δασικών εκτάσεων και δασών' !!...

Εκτός, αυτού, προχτές οι ειδήσεις ακόμα και των κρατικών καναλιών ανέφεραν ότι 2.000 και πλέον στρέμματα στη Ζαχάρω 'παραχωρήθηκαν για
ήπια τουριστική ανάπτυξη' σε μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα.

Οφείλουμε να δείξουμε σε όλα τα κόμματα ότι δεν είμαστε σύμφωνοι και ότι δεν αδιαφορούμε: υπογράψτε το petition για την προστασία των δασών.

Οι τωρινές 191.400 υπογραφές είναι πάρα πολύ λίγες - οφείλουμε να τις κάνουμε 2.000.000, αφού η αίτηση αυτή θα σταλεί στη Βουλή, στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αλλά και στον ΟΗΕ.

Το να γκρινιάζουμε για ότι συμβαίνει χωρίς να κάνουμε κάτι ειναι μοιρολατρικό
Ας δώσουμε μια έντονη φωνή διαμαρτυρίας σε όλους....αφήστε τα δάση μας ήσυχα!
Δώστε μας αυτό που μας ανήκει...περισσότερο πράσινο περισσότερο οξυγόνο
Ας κάνουμε κάτι για τον φυσικό πλούτο της χώρας μας ΤΏΡΑ

www.petitiononline.com/forestgr/ κλικ εδώ



8 σχόλια:

marayia είπε...

bravo karaflokotsifako σωστη η κινηση ! και το συν8ημα μαματο> κατω τα χερια απο τα δαση ΜΑΣ
μονο που δεν ακουνε κοτσιφάκο μου .. το σύνφημα μας.. .
Αυτοί στις μόνες λέξεις που ακούνε είναι : μιζα και συμφέρον..
Η πάθηση τους δεν πέρνει γιατριά με οτιλ στα αυτιά..
Μόνο με μαύρισμα στην κάλπη!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΛΙΑΚΑΔΑ

Το κακό λιακάδα μου ειναι οτι
δεν προχωράει αυτο το θέμα
τουλάχιστον εδω που το έβαλα
θα το βάλω και στο ξεblogάρισμα..

εσυ ψήφισες?


υγ
δεν σε πρόλαβα .... όταν σε είδα
με καληνύχτισες...

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Κοτσυφάκο μου,αυτή η όαση πώς μου είχε ξεφύγει;;;;;;;;;;;;
Ευτυχώς αφουγκράστηκα το σωστό κελάηδισμα και...τζα!!!


Μπράβο και στους δυο σας:))

φιλιά τσιουιστά!!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ η ψυχη μου το ξερει

Εδω θα ξεθάψουμε αυτά που θέλουν
να κρύψουν ψυχούλα μου
Αν και δεν το εχω προβάλει καθόλου
και το εχω ψιλο θάψει το blogaki
χαχαχαχα

φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Έχω ψηφίσει ήδη αλλά ποιός μας ακούει.Και φέτος τα ίδια θα έχουμε αλλά τα κανάλια έχουν πάρει γραμμή και κάνουν κοκοκό για το θέμα.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ island

Εμείς όμως μόνο κοκοκο δεν κάνουμε
αυτό μετράει...
Αν σταματήσουμε κι εμείς πάει
Γι αυτο σ ευχαριστώ πολυ για
ότι κάνεις φίλε μου

τσίου!!

Sally Finkenstein είπε...

Kι εγώ έβαλα την υπογραφή μου πάντως!
φιλάκια!
τσιου!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Sally Finkenstein

Και πολύ καλα εκανες

Μέσα σ ολα!!!

χαχαχαχα

φιλιά

τσίου!!!!