Σάββατο 26 Ιουλίου 2008

Επιτέλους...

...τρεις μήνες περίπου χρειάστηκε να περάσουν για να καταβάλει η ΑΤΕ στην κυρία Αναστασία Γαντζία 32.000 euro χρήματα δικά της που είχαν αφαιρεθεί από τον λογαριασμό της, από κάποιον ή κάποιους μέσα από το υποκατάστημα της ΑΤΕ στην Λευκάδα. Για να γίνει αυτό βέβαια, η τράπεζα απέτησε από την κ.Γαντζία να υπογράψει ότι δεν έχει άλλες απαιτήσεις από την τράπεζα και μ αυτό τον τρόπο να γλυτώσει τα χειρότερα από την αγωγή που είχε ασκηθεί εναντίον της τράπεζας από την Α.Γαντζία, άλλα και να επιδείξει από την άλλη μια κίνηση καλής θέλησης.
Η περίεργη αυτή υπόθεση στην Α.Τ.Ε bank Λευκάδας ξεκίνησε πριν τρεις μήνες και έλαβε τέλος στην αρχή της εβδομάδας!
Τέλος καλό για την κυρία Αναστασία Γαντζία που εάν πήγαινε σε δικαστικούς αγώνες για να πάρει τα χρήματα θα περίμενε έως το 2010 που είχε ορισθεί η δικάσιμος και ακόμα παραπέρα!!!!!!
Η υπόθεση αυτή ωστόσο δεν έχει κλείσει άλλα βρίσκεται κυριολεκτικά στην αρχή, μιας και πέρα από την υπόθεση της κυρίας Α.Γαντζία που έκλεισε, υπάρχουν άλλες 60 παρόμοιες υποθέσεις στο ίδιο υποκατάστημα της τράπεζας.
Σίγουρα έχουμε να κάνουμε με ένα κύκλωμα τοκογλυφίας που δρούσε στο νησί της Λευκάδας εις βάρος της ΑΤΕ και σίγουρα δεν είναι όλες εντελώς αθώες όπως η υπόθεση που έκλεισε.
Απο τις υποθέσεις που βρίσκονται ανάμεσα σε αυτές τις 60 που υπάρχουν ,σίγουρα κάποιες θα βρωμάνε.
Όλα αυτά βέβαια έχουν πάρει τον δρόμο προς την δικαιοσύνη, που έχει στα χέρια της μια πολύ δύσκολη υπόθεση, μιας και ο κύριος ύποπτος Γραμματικόπουλος Σπύρος ,ο ένας από τους ταμίες της τράπεζας, αυτόν τουλάχιστον που δείχνουν όλα τα στοιχεία ως δράστη, είναι νεκρός εδώ και τρεις μήνες και δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα από την Ελληνική δικαιοσύνη η ενοχή του.
Καλά ξεμπερδέματα δηλαδή !!!!!
Προς το παρόν αυτό που μπορώ να πω εγώ για την συνέχεια είναι όχι το δικό μου αγαπημένο:
αυτό μάλιστα....όπως θα ήθελα άλλα....τώρα μάλιστα....τα πιάσαμε τα λεφτά μας!!!!


10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

H εξήγηση για την περίπτωση της κυρίας που δίνω, είναι ότι η ανάληψη έγινε χωρίς το βιβλιάριο. Γι΄ αυτό αποδέχθηκε η ΑΤΕ να την αποκαταστήσει. Οι υπόλοιποι θα δικαιωθούν μόνο με δικαστικές αποφάσεις.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ zanzibar

Την ίδια εντύπωση εχω κι εγώ
Άλλα δεν ειναι άραγε αδίκημα
η ως τώρα άρνηση για την καταβολή
των χρημάτων του συγκεκριμένου
λογαριασμού?
Και αν ειναι,τι προβλέπει ο νόμος
για κάτι τέτοιο?

ΤΣΙΟΥ????

panoptis είπε...

επιτέλους...
να πεις καλοφάγωτα να ναι στην κα.αναστασία.
κάλιο αργά φίλε μου, παρά ποτέ.

αντιλαμβάνομαι την αγανάχτηση, αλλά έτσι δυστυχώς έχουν τα πράγματα.......

εγώ είμαι πάντως πάντα εδώ, και δεν πάω πίσω σε καμμιά μου κουβέντα και υπόσχεση... για μένα η δράση και η ρήξη είναι θέμα επιβίωσης πλέον.
αυτοονομάζομαι ακτιβιστής και περιμένω την ευκαιρεία για πράξεις πέρα από οτιδήποτε οργανωμένο και προβλεπόμενο.(λες να είμαστε οι επαναστάτες τού μέλλοντος;;;)
καλά να περάσεις εκεί που θα πας, από τετάρτη (ετσι δεν είπες;;;)

φιλιά πολλά, κι εγώ είμαι πάντα εδώ...


να πάμε και για αίμα εεε;;;

τσίου καλέ μου φίλε.
καλή σου νύχτα...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ panoptis

Πέρα απο τα θετικά στοιχεία που ανακάλυψα φτιάχνοντας το blog
μου δόθηκαν ευκαιρίες για διάφορα
και ειμαι πολύ χαρούμενος γι αυτό

Είμαι ομως πραγματικά ευτυχής διότι
γνώρισα (και στην κυριολεξία)εσένα φίλε μου και θεωρώ πως αυτό απο μόνο του ειναι σημαντικό
Σ ευχαριστώ θερμά για την σχέση μας αυτη
(την φιλική μην παρεξηγηθούμε ε? χαχαχαχα)
και για την πολύτιμη φιλία σου
Να είσαι καλα φίλε μου

Δεν φεύγω την Τετάρτη...άλλα ως την Κυριακή θα ειμαι στην Λευκάδα

Αρχισυντάκτης είπε...

καλό καλοκαίρι.

ραντεβού το σεπτέμβρη.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ Αρχισυντάκτης

καλό καλοκαίρι
με γεια το σήμα
σου πάει!!!

χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Tώρα το είδα το ερώτημά σου. Άστα το νου μου τον έχω στις διακοπές.
Σαφώς και είναι αδίκημα, η άρνηση καταβολής των χρημάτων. Το πρόβλημα όμως είναι ότι τελικά καταβλήθηκαν. Οπότε όποια έγκληση (μήνυση) και να καταθέσει η ενδιαφερόμενη, είτε για κακοπιστία, είτε για παράβαση καθήκοντος σε βάρος πχ του Δ/ντή της ΑΤΕ ή της Διοίκησης, είτε για υπεξαίρεση χρημάτων, δεν έχουν πλέον αντικείμενο προς εκδικαση από τη στιγμή που της κατέβαλαν τα χρήματά της. Ελπίζω νομιμότοκα, σαν να ήταν πάντα κατατιθεμένα στο λογ/σμό. Αν δεν τις τα κατέβαλαν νομιμότοκα, τότε μπορεί να διεκδικήσει τους τόκους. Είναι για να σου δώσω να καταλάβεις όπως όταν σε πιάσουν να οδηγείς χωρίς δίπλωμα και όταν πας κατηγ/νος και προσκομίσεις το δίπλωμα στο δικαστήριο, ανεξάρτητα με το πότε το απέκτησες αυτό, αθωώνεσαι. Δεν παύει όμως να έχεις τελέσει την πράξη. Οδηγούσες χωρίς δίπλωμα. Παρ΄ όλα αυτά αθωώνεσαι. Έτσι και στην προκειμένη περίπτωση. Τα δωσαν τα μπικικίνια, τέλος.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

@ zanzibar

Tο περίμενα κοραλένια μου
ότι κάπως ετσι έχουν τα πράγματα.
Αμ πως...που έλεγε κι ο Χατζηχρήστος
αμ πως!!!!
Πάντως αυτά που υπόσχεται στην διαφημιστική της καμπάνια η ΑΤΕ
ειναι κουραφέξαλα!!!

πολλά κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα κότσιφά μου!!
Εκτός το αμ πως.... του Χατζηχρήστου, νομίζω ότι στην προκειμένη περίπτωση ταιριάζει απόλυτα η ατάκα της Σ.Νοταρά
ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟ.......
Φιλί κοραλένιο και μια αγκαλιά!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

μου αρέσεις!!!!!!
κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!